Navigatie

Ruilen & retourneren:

Mocht u onverhoopt uw product willen ruilen of retourneren, geen probleem! U hebt bij ons de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw product zonder opgave van redenen te ruilen of te retourneren.

Hoe gaat u te werk:

  • Stuur een e-mail naar info@hopsa.nl met de volgende gegevens: Uw naam, adres, telefoonnummer, bestelnummer, of u wilt ruilen of enkel wilt retourneren en eventueel de reden. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van het modelformulier herroeping. Hier vindt u ook alle voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht.
  • U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van uw melding en verdere instructies.
  • Producten dienen te allen tijde indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking en met alle toebehoren te worden geretourneerd.
  • Enkel de kosten voor retourzending komen voor uw rekening. Het bedrag van het product zal na ontvangst en controle bij Hopsa.nl uiterlijk binnen 14 dagen aan u worden terugbetaald op het door u opgegeven rekeningnummer.
  • Producten die retour worden gestuurd zonder dat er vooraf contact is geweest kunnen we niet in behandeling nemen.

Garantie:

Uiteraard heeft u bij Hopsa.nl garantie op uw gekochte producten. Wij streven er naar u zo goed mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met uw product dan verzoeken wij u dit ons zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking bij ons schriftelijk te melden. Het product wordt indien mogelijk voor kosten van Hopsa.nl gerepareerd. Indien dit niet mogelijk is ontvangt u een vervangend product.

Hoe gaat u te werk:

  • Stuur een e-mail naar info@hopsa.nl met daar in de volgende gegevens: Uw naam, adres, telefoonnummer, bestelnummer en een duidelijke omschrijving van het defect.
  • Wij zullen uw bericht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden met daarin verdere instructies, mocht het beantwoorden meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
  • Producten dienen te allen tijde indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking en met alle toebehoren te worden geretourneerd.
  • Producten die retour worden gestuurd zonder dat er vooraf contact is geweest kunnen we niet in behandeling nemen.

Klachtenafhandeling:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Hopsa.nl afd. klachtenafhandeling
Wolfshoek 88
5154 AD Elshout
06-30054447
info@hopsa.nl
                
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het beantwoorden meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Hopsa.nl bij is aangesloten.

© 2017 Hopsa.nl Houten speelgoed en meer | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.