Ruilen & retourneren:
Mocht u onverhoopt uw product willen ruilen of retourneren, geen probleem! U hebt bij ons de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling uw product zonder opgave van redenen te ruilen of te retourneren.
Hoe gaat u te werk:
- Stuur een e-mail naar info@hopsa.nl met de volgende gegevens: Uw naam, adres, telefoonnummer, bestelnummer, of u wilt ruilen of enkel wilt retourneren en eventueel de reden. Indien gewenst kunt u ook gebruik maken van het modelformulier herroeping. Hier vindt u ook alle voorwaarden m.b.t. uw herroepingsrecht.
- U ontvangt van ons binnen 2 werkdagen een ontvangstbevestiging van uw melding en verdere instructies.
- Producten dienen te allen tijde indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking en met alle toebehoren te worden geretourneerd.
- Enkel de kosten voor retourzending komen voor uw rekening. Het bedrag van het product zal na ontvangst en controle bij Hopsa.nl uiterlijk binnen 14 dagen aan u worden terugbetaald op het door u opgegeven rekeningnummer.
- Producten die retour worden gestuurd zonder dat er vooraf contact is geweest kunnen we niet in behandeling nemen.
Garantie:
Uiteraard heeft u bij Hopsa.nl garantie op uw gekochte producten. Wij streven er naar u zo goed mogelijk te leveren. Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met uw product dan verzoeken wij u dit ons zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 maanden na ontdekking bij ons schriftelijk te melden. Het product wordt indien mogelijk voor kosten van Hopsa.nl gerepareerd. Indien dit niet mogelijk is ontvangt u een vervangend product.
Hoe gaat u te werk:
- Stuur een e-mail naar info@hopsa.nl met daar in de volgende gegevens: Uw naam, adres, telefoonnummer, bestelnummer en een duidelijke omschrijving van het defect.
- Wij zullen uw bericht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden met daarin verdere instructies, mocht het beantwoorden meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
- Producten dienen te allen tijde indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking en met alle toebehoren te worden geretourneerd.
- Producten die retour worden gestuurd zonder dat er vooraf contact is geweest kunnen we niet in behandeling nemen.
Klachtenafhandeling:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Onze gegevens:
Hopsa.nl afd. klachtenafhandeling
Wolfshoek 88
5154 AD Elshout
06-30054447
info@hopsa.nl
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het beantwoorden meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Hopsa.nl bij is aangesloten.